Upravljanje zgradama

Dugogodišnje iskustvo svih djelatnika u poslovma upravljanja stambenim i poslovnim objektima rezultiralo je cjelovitom ponudom koja zadovoljava sve prohtjeve kvalitetnog i profesionalnog upravljanja. Suvlasnicima nudimo kvalitetno i vrlo povoljno održavanje objekta.

O Vama brine 18 zaposlenih djelatnika I stotine provjerenih suradnika ( izvođača radova ) koji će riješiti svaki vaš problem na zgradi. Ukoliko već imate omiljenog i kvalitetnog izvođača radova, suvlasnici su ti koji će odlučiti kod izbora izvođača radova.

  • Izrada i dorada Međuvlasničkog ugovora temeljem stvarnih potreba suvlasnika
  • Vođenje financija prema svim zakonskim propisima uz potpunu sigurnost financija
  • Izrada Godišnjeg programa rada na zahtjev I u suradnji sa suvlasnicima
  • Izvješćivanje u pisanom I elektronskom obliku o prihodima i rashodima stambene zgrade
  • Uspješnost naplate pričuve tijekom 2016-te godine iznosi prosječno 98,6%
  • pozivom hitne intervencije od 0-24 sata javit će vam se naš djelatnik sa posebnim instrukcijama za takve slučajeve

Posljednjih godina posvetili smo se mogućnostima sufinanciranja troškova energetske obnove zgrada iz fondova i natječaja, te smo od 2014 prijavili 57 projekata sa 100% uspješnosti.

Cjelovitu energetsku obnovu tijekom sezone 2015/2016 proveli smo na 7 objekata.

Ukoliko želite ponudu za usluge upravljanja vašom zgradom molimo Vas da nam se javite putem INFO stranice uz podatke o objektu (adresa, površina I broj samostalnih cjelina, garaža, ostava i sl , opremljenost zgrade I ostali podaci).